داستانهای دابل اسی


عشق فقط دابل اس

خدایااسمانت متری چندزمینت دیگربوی زندگی نمی دهد

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

وقتی که شماجانمازانداختین ومیخواین نمازبخونین

هیون میادباتعجب همه چیتونونگا میکنه ومیگه چی کارمیکنیییییییییییییییییییییییییییییی وقتی توضیح میدن داری چی کارمیکنی میگه چه سخت خداروشکرمن مسیحی ام

یونگ سنگ میادبالبخندمیگه داری منازمیخونی شماشروع میکنین به خنده میگین منازچیه نماز حالاتونمازوازکجامیشناسی میگه هیون گفت داری منازمیخونی که هزاربارم بایدکله ملق بزنی.............

کیوجونگ میادومیبینه شماتوسجده ایدخم میشه میگه چیییییییییییییییییییی شده عزیزم چراگریه میکنییییی شمابلندمیشیدومیگید گریه چیه میگه پس چی کارمیکنی میگی نمازمیخونم وتوضیح میدیدمثل گیجانگا میکنه ومیگه چه جالب درحالی که هیچی نفهمیده

جونگ مین میادودرحالی که شمارکوعین  هولتون میده وباکله میخوریدزمین وقتی پامیشیدمیگیدوحشی چرااین طوری میکنی دارم نمازمیخونم میگه چییییییییییییییییییییی میگی نماز میگه خب به منم یادبده وقتی بابدبختی توضیح میدی مثل مظلوماوشکست خورده هانگاه میکنه ومیگه من که رفتم ول لش بابا

هیونگ میپره میادومیگه هاهاترسیدی بعدمیبینه توداری نمازمیخونی میادجلوومگه چی کارمیکنی میگی نماززززززز میگه بمنم یادمیدی میگی اره چادرتومیکنه ومیگه پارچتم بده من سرم کنم دیگه وسرش میکنه وشما2ساعت میخندیدبعدم میگه خب شروع کن شروع میکنی وبعداز2ساعت اموزش میگه من.........یادنگرفتم میگید اشکال نداره بده من بقیشوبخونم توهم مثل من هرکاری کردم بکن میبینه شماداریدسوره میخونید شروع میکنه اهنگ خوندن یهووسطش جومیگرش ومیرقصه شماکه نمازتون باطل شده میگیدبروبذارنمازموبخونم مظلوم میشه ومیگه دلت

میاد 

 

وقتی که همه گشنه ان وشمابعداز2ساعت تعریف ازخودتون غذاپختین که زیادخوشمزه نیست ولی بدم نیس

هیون باغرورمیگه به اندازه تعریفات نمیرسید

یونگ سنگ میگه خوشمزست

جونگ مین میگه اووووووووق حالم بدشدووقتی میبینه شمادارین چپ چپ نگاش میکنین میگه دستشوییم گرفته

کیوجونگ میگه انقدتعریف کردی فکرکردیم استاداستادی

هیونگ میگه من بهترازتودرست میکنم میگیداره جون خودت میگه پس چی میگی بروتواشپزخونه بپزببینم بعدازنیم ساعت که بوی سوختگی تموم خونه روپرکرده میادباناراحتی میگه سوخت

 


نظرات شما عزیزان:

پارک مریم
ساعت16:05---12 ارديبهشت 1392
سلام اونی جون. خیلی باحال بوووووووووووود!پاسخ: مریم جان وبلاگت نیومدولی بازم سرمیزنم ببینم میادیانه

Amirsaeed
ساعت15:15---9 فروردين 1392
سلام با هم نويسنده بشيم ؟؟؟؟؟پاسخ: توچه وبلاگی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هآ: <-TagName->
♥ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, ♥ 13:42 بـ ه قـلمـ ساراکریمی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ